lördag 7 april 2012

Kapitel 38 - Logikproblem och större trädgård

Detta har hänt: Lucas frågade Alice om hon inte tyckte om  honom längre, Alice värkar började med yngsta dotterns Haley, Rachel blev tonåring och Alice hade en leverans på frukt och grönt. Har du inte läst kapitel 37 kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda. 








































Tvillingarna Danny och Debbie har blivit tonåringar och jag fruktar för vad som kommer hända. Men det är väl bara dessa två som kan svara på det. Vi får helt enkelt vänta och se vad som hittas på utav dessa två.




















Lucas ligger verkligen efter i att klara logiken för att bli befordrad. Han försöker verkligen och komma igen men det är inte alls lätt, barnen skriker och är allmänt högljuda och då tappar Lucas koncentrationen men vi får verkligen hålla ihop.




















Lilla Haley har blivit småbarn. Och hon är en av alla våra åtta barn som har fått sin hårfärg från Lucas. Jag tycker det är jätteroligt, alla andra barn förutom Rob har svart hår.




















Rachel har blivit ungdom. Och snart går hon sin egen väg i livet för att se vad det har att erbjuda. Jag tycker hon har blivit en riktigt fin ung kvinna, hon är nog mest lik mig. Pojkarna är lik Lucas och flickorna är nog mest lik mig.




















Lucas sprang upp på stan för att lämna något, och då mötte han min bror Hugo Håger. De pratade lite och tydligen pratade de om familjen. Lucas berättade att Haley har kommit till världen och blivit småbarn.




















Vår trädgård har blivit ganska står. De tre första raderna närmast är nya och okända fröer som jag inte vet alls vad som kommer bli utav dem. Vi får vänta och se, några är träd några är plantor och några är "buskar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!