söndag 10 juni 2012

Kapitel 48 - fyra nya familjemedlemmar

Detta har hänt: Lucas mådde inte bra och spydde på toan, Trish blir större och barn nummer två var på väg som blev inte en men..., Barnens lekrum som blev sovrum förvandlades till disneytema, Thea blev småbarn, det var dags och åka till sjukhuset till förlossningen och Benjamin var och adopterade en hund vid namn Rebus. Tryck på "läs mer" för att läsa inlägget.


Ja om man inte ser tvn så får man nog gå och kolla synen. Man behöver inte gå till bion för och kolla på film. Vi har ju en bio hemma i vardagsrummet.

Gott med mat, tyvärr så blev hundarna vi hade hämtade av socialen då de inte tyckte att vi tog oss tid med hundarna.

Måla är en hobby jag har, jag tycker det är väldigt fridfyllt och stå och måla och tänka på allt annat än just tillvaron. Lilla Thea tycker om och titta när jag målar.

Vi välkomnar även två nya familjemedlemmar, tvillingarna Jenna och Jesper. Vi har nu tre barn och alla har blivit småbarn. 

Att ha småsyskon kan vara både roligt men samtidigt jobbigt då man ska göra läxorna. Thea har blivit småbarn. Och samtidigt så har det tillkommit ett nytt tvillingpar och de fick namnen Tren och Juliet

Thea gav Jenna och Juliet lite mat men Jenna slängde maten på golvet, hon var väl inte hungrig. 

Tren och Juliet lär sig både och prata och gå på kort tid, de har även blivit pott tränade. Barnen har fått sova i samma rum då det är enklast så. 

Jag har köpt en ny bil även Trish har vi köpt en ny bil till. Vi är glada över våra nya bilar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!