söndag 12 augusti 2012

Kapitel 58 - Födelsedagar, jobb och lek vid spegeln

Detta har hänt: Familjen fick en bild för 105 000 vilket blev såld ganska fort, en ny uteplats blev byggd och Benjamin är hel nöjd, Benjamin tog upp skulpteringen igen, Renovering av ett rum är på G men Benjamin och Nichol vet inte riktigt vad de vill göra och det har även gjort en källare. Har du inte läst kapitel 57 än kan du göra det HÄR. Tryck på "läs mer" för att läsa kapitlet.


Tvillingarna Juliet och Tren blev ungdom och nya möjligheter för dem båda kommer fram till dörren. De vill båda jobba inom vården.

























Lilla Jacob har äntligen fyllt år och blivit barn. NU börjar han skolan och jag hoppas innerligt att han sköter
sig i skolan så han inte hamnar efter i.


Så här ser våran Jacob ut. Han kommer bli en tjejtjusare när han blir tonåring.


 Nichol har kommit långt i sin karriär som journalist. Här intervjuar hon en av stadens kvinnor.

 Jacob stod framför spegeln och gjorde roliga miner åt sig själv och jag råkade höra honom säga "Läget bruden, hur är läget?" Jag låter honom hållas, visst är han lite för ung för att dejta tjejer. Vi tillåter ingen dejting förrän de är tonåringar.

 Jag låter bilden tala för sig själv.

 Tavlan blev en lysande tavla, det går framåt för mig i min karrirär jag har redan hunnit upp till nivå 10 och jag är nöjd. Nu är det bara och göra fler för att tjäna mer pengar och bli bättre.

 Lilla Nova lär sig och gå, och det gick alldeles utmärkt för henne. Jag älskar verkligen mina barn..

























Det är inte bara och ta hand om sin familj, se till att det finns mat på bordet varje dag utan när saker går sönder måste man laga dem. Allt lagar jag förutom tvn och annan elektronik. Åt dem grejerna ringer jag alltid reparatör då jag inte vill hålla på med sånt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!