söndag 21 oktober 2012

Kapitel 63 - Två par

Detta har hänt: Jolie och Jake blev barn, en gungstol blev inköpt, Jacob eller Noah använde gungstolen, Benjamin betalade en räkning som kostade över 12 000 § och lek med en av de avlidna sönerna. Har du inte läst kapitel 62 än kan du göra det HÄR.



Detta är två av de yngsta medlemmarna i familjen Scott. Tvillingarna Steffy och Sonia, man ser verkligen likheten på dem, det enda som egentligen skiljer dem åt är hårbandets färg, ögonbrynen och deras hudfärg då Steffy är lite mörkare än vad Sonia är.

Jolie och Jake har blivit tonåringar och lever livet. Dagarna går och snart är dem ungdomar som letar efter eget och jobb. Tiden flyger iväg.

Nova jobbar på sjukhuset, hon ville testa att massera så hennes mamma ställde upp som "försökskanin"

En romantisk kväll bara jag och min vackra fru Nichol. Vi gick in i sovrummet i hopp om att ingen av barnen skulle komma in och störa. Vi hade lagt dem alla innan vi bestämde oss för att ha vår kväll ihop.

Några veckor senare fick jag veta att Nichol var gravid, vi skulle få barn igen.

Det blev tvillingar igen, denna gång enbart pojkar. De fick namnen Henrik och Liam, som ni kan se är Henrik blond och Liam brunhårig. Både jag och Nichol blev förbryllade då vi såg Henrik när han växte upp till småbarn. Ingen i släkten har blont hår vad vi vet.

Tvillingparen sover så sött i sitt nya rum.

Här har vi de båda tvillingparen, det är verkligen mycket jobb med fyra småbarn. Det känns som om vi har ett helt dagis här, vi kanske skulle öppna ett(?)


























Vi har både skaffat oss massagebord och ett litet hemmaspa, vi har kaklat både golvet och väggarna för att golv och väggar ska klara av fukten som kommer från hemmaspaet.

2 kommentarer:

  1. Hur gör man en Bastu? Har jag missat nåt? :-O

    /SallysPigge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ingen bastu det är ett spa man kan köpa på store, det är ett massagebord och sen spa med ånga i =)

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!