onsdag 5 december 2012

Kapitel 75 - Nichol besökte biblioteket

Detta har hänt: Lövhögar började lukta illa på tomten, Nova gick till den mystiska stenen och provade sina krafter igen, Benjamin var orolig men Nova lyckades denna gång, det började regna riktigt mycket och länge och bröllopsdag för Rex och Nova. Har du inte läst kapitel 74 kan du göra det HÄR


Grattis Penny, nu har hon blivit tonåring. Vi får se om hon hittar på tokigheter eller om hon lugn utav sig.

Så här ser Penny ut, lite nya kläder och lite smink. Hon är naturligt vacker. Jag gillar hennes frisyr också. 

Nichol gick till biblioteket för att få lite lugn och ro för att skriva en ny bok. Dagen flög i väg men ändå så blev det inte direkt som hon hade tänkt sig. 

Eftersom hon är en kändis så vill folk väldigt gärna fota henne, denna dag var inte annorlunda från andra dagar. En kille stod bredvid henne och fotade henne titt som tätt, han stod där en längre tid och antingen stod där eller tog kort. Nichol kände sig distraherad och gav till slut upp och kom hem.

Att gunga med morfar är nått som Nathan tycker om, och jag tycker om och gunga med honom också.

Vi har skaffat oss en ny hund igen. denna gång en berner sennenhund som heter Muffe och har egenskaperna lekfull och äventyrlig. 

Penny stod och försökte lära Muffe om jakt, men gick väl sisådär.

"Vad sjutton vill hon att jag ska göra egentligen? Kan jag inte få gå och lägga mig isället?"
Muffe var väl inte direkt på humör för att träna jakt och han förstod väl inte heller vad det var Penny försökte lära honom. Jag försökte lära Nathan att prata gick bra men väldigt långsamt.

4 kommentarer:

  1. Att lära sina små simmar att prata är bra. Men det är inget familjen Vader sysslar med, men kanske därför dom inte lyckas så bra i livet som dom i familjen Scott. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe. jag pottränar inte mina småsimmar orkar inte till det. Ibland kan jag göra det men det är inte ofta.

      Radera
  2. Vad vacker Penny blev. :)
    Du har rätt, hon är naturligt vacker. Skulle nog inte behöva smink över huvud taget. :D

    En ny hund till familjen! :D
    Muffe, gullig. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm hon blev jättevacker :D Gillar henne skarpt :D

      Ja ditt spel har ju också en Muffe :D

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!