fredag 23 mars 2012

Kapitel 27 - Födelsedagar x 3 och dödsfall

Detta har hänt: En ny tv har kommit till Familjen Jones, Felicia och Clay går med käpp, Alice och Lucas har fått sitt fjärde barn. Har du inte läst kapitel 26 kan du göra det HÄR
Tryck på "LÄS MER" För att läsa kapitel 27.




Rob har fyllt tonåring, och snart fyller även Johnny tonåring. Vi gör allt för att barnen ska må bra, men det är kämpigt då barnens mormor och morfar tycker illa om både mig och Lucas och jag vet inte varför.

Rob har fått ett nytt stort rum alldeles för sig själv. Det går i blått och mörkbrunt plus lite svart.Småsyskonen får dela rum ett tag till. Vi har inte så mycket plats längre för bygga ut, i så fall får vi bygga på höjden och bygga källare.

Vår älskade lilla hund har gått bort =( Vila i frid älskade hund.

Estelle fyller år, och det är både glädje och sorg vi firar den. Mike dog plötsligt vi var inte alls beredda på att han skulle lämna oss så tidigt. 

För att inte vår andra hund ska smitta iväg till djurkyrkogården så har vi bestämt att Mikes gravsten får vara på våran tomt tills vi vet att hon har sörjt klart. Dem fick aldrig några valpar, och jag hoppas hon inte dör av sorg nu när han är borta.

Minsta barnet Jean fyllde även år. Hon fyllde småbarn, och jag hoppas vi hinner att lära henne potta, gå och prata i tid innan hon växer upp till barn. Men vi är ju många som kan hjälpas åt. Nu är det ju bara så att mamma och pappa fortfarande jobbar vi får se hur länge de tänker jobba. De behöver nog gå i pension snart så dem inte dör i förtid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!