tisdag 27 mars 2012

Kapitel 31 - Hålla förhållandet i glöd

Detta har hänt: Alice arbetade i trädgården, Lucas träffade sin svägerska Elena Håger, Johnny blev vuxen och tog examen och flyttade till eget, Alice gick på fest hos sin bror Stefan Håger som gått upp i vikt och inte bor så flott. Har du inte läst kapitel 30 kan du läsa det HÄR

Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda!

Så här såg köket ut men jag bestämde mig för att dra ledningarna lite annorlunda och jag tror det blev bra. 

Och såhär blev köket nu. Eftersom vi har en dörr till grillen så kändes det som att det behövdes byta att ingången till köket är på detta vis.










Och så här ser det ut ovanifrån. Både jag och familjen blev riktigt nöjd efter renoveringen.  

Att hålla passionen uppe i förhållandet är en klarhet i ett förhållande. Och allt detta kan ju ge ett resultat, ett väldigt trevligt och sött resultat. 

Rob springer iväg för att han har flyttat ifrån oss, men han bor inte alls långt bort. Så både jag och resten av familjen kan hälsa på Rob när vi vill och det är verkligen ett plus. 

Huset till vänster är huset som Rob bor i, det är faktiskt huset som Robs pappa Lucas bodde i innan han flyttade in till oss. Så det var kul att han valde detta hus. Jag hoppas han hittar nån att spendera sitt liv med snart.

Det är alltid något i detta hushåll, huset städar sig inte själv och tvätten tömmer sig inte själv. Men jag har insett fastän man är sjuk eller gravid så är det alltid jag som får göra allt i hushållet. Jag är gravid och måste göra ALLT i huset, städa, laga mat, se till att barnen får läxorna gjorda även tonåringarna som är kvar i huset, ta hand om trädgården för att sedan åka till mataffären och köpa mat och sälja frukt och grönsakerna som jag odlar i trädgården. Tar det aldrig slut?

Estelle satte sig på träningsmaskinen inte vet jag varför hon gjorde det. Men hon får göra som hon vill. Hon är snart en ung vuxen människa så hon får göra som hon vill med sin egen kropp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!