måndag 2 april 2012

Kapitel 36 - Födelsedagar och begravning

Detta har hänt: Rachel lärde sig gå och prata, Rufus växte, Jean blev vuxen och tog examen och flyttade ut, Lucas växte till vuxen och det byggdes en källare där alla roligheter finns. Har du inte läst kapitel 35 än kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att läsa fortsättningen av detta inlägg.


 Tvillingarna Debbie och Danny har blivit småbarn. 

 Rachel fyllde barn och nya möjligheter blev tillgängliga för henne. Läxor blev ett faktum och måste göras, men hon är duktig med läxläsningen måste jag säga. 




















Helt plötsligt hörde jag Rufus skälla något så fruktansvärt och jag sprang till köket och där stod liemannen över pappas kropp. Pappa dog helt plötsligt men ändå lite väntat.



















Så här ser pappas gravsten ut. Jag tror att han fick en sån stor gravsten då vi äger några fastigheter/byggnader. 




















Min klänning inför pappas begravning. Allt känns så tungt, inte bara för mig själv  men för barnen också, och för mamma. Det är nog värst för mamma att förlora sin livslånga partner. 

































Dagen efter fyllde tvillingarna barn, alla kände oss nere efter pappas död, även tvillingarna. Det blev lite tårta och några presenter fick dem. De fick gå till frisören och köpa nya kläder. När man ser dem stå bredvid varandra så ser dem väldigt lika ut. Men och andra sidan är dem ju tvillingar.

Fotnot: Ursäkta min otroliga dåliga skrivning i detta inlägg. Men jag är både trött och har just nu dålig fantasi då jag är trött jag hoppas det blir bättre. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!