måndag 9 april 2012

Kapitel 39 - Reste till Frankrike och barn 9 kom till världen

Detta har hänt: Tvillingarna Debbie och Danny blev tonåringar, Lucas satt och försökte få ut något utav logikfärdigheterna, Haley blev småbarn och Rachel blev ungdom och flyttade ut, Lucas  joggade upp på stan för att lämna nått till Hugo Håger och trädgården blir bara större och större. Har du inte läst kapitel 38 kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda.

Mormor och Debbie står och pratar, jag blev lite smått irriterad på dem då jag ville ta något och äta. Hormonerna är ju uppe i himlen när man är gravid och jag blir otroligt irriterad väldigt lätt.

Lucas åkte till Frankrike och skaffade oss kokböcker och fiskade. Kvinnan i bokaffären ville ha autograf utav Lucas när han kom in i butiken. Han hann inte ens innanför dörren innan hon kom i högsta högg med sitt block.

Lucas fiskade även grodor, sniglar och andra fiskar men på nått sätt så försvann dem. Och han glömde helt bort att ta kort på eiffeltornet, men han får åka någon mer gång och ta kort på det.

- Mamma, jag vill bara säga att jag är gravid. 
- Jo jag har lagt märke till det.
- Vad tycker du om det?
- Jag förstår ju att du vill ha en stor familj, du har ju många syskon själv. Jag hade ju bara 3 syskon.

Vi fick åter en dotter som fick namnet Kathrine. Kathrine är nummer nio i barnaskaran. Och mer ska det väl bli?

Haley får gunga en stund. Jag blir så glad av och se mina barn leka och vara glada. Jag blir varm hela jag, men det är ju inte bara därför jag satte henne på gungan. Jag är ju ute efter lite ensam tid med mina barn när dem är små.

Några dagar senare blev Haley barn. Och nya möjligheter för henne kunde öppna sig.

Debbie och Danny har blivit ungdom och har flugit ur boet. Jag saknar alla mina barn när dem har flyttat men jag får helt enkelt hälsa på dem ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!