söndag 24 juni 2012

Kapitel 50 - Husdjur i hemmet igen

Detta har hänt: Benjamin visade upp sina tavlor, Thea åkte till bokhandel och köpte upp sin veckopeng plus lite till, Thea ville ha en häst men Trish sa nej då de inte har någon plats för en häst. Har du inte läst kapitel 49 kan du göra det HÄR. Tryck på "Läs mer" för att läsa inlägget.


Finare och finare tavlor gör jag om jag får säga det själv =) 

Vi har skaffat oss tre katter, från vänster högst upp har vi Flisan, sen har vi Jazz och Baggi som står och klösar. Det är två honor och en hane.

Trish har även hon skaffat ett nytt husdjur en fågel som hon hittade för ett tag sedan, en väldigt fin fågel måste jag säga.

Denna krabat heter Hacke och han är en Gulnackad amazon och hans sällsynhet är ovanlig och vi skulle få 523 simdaler. Nu hoppas vi att katterna låter honom vara.

Ännu en fin och rolig tavla jag gjorde den är väldigt fin tycker jag, vad tycker ni?

Trish var ute och letade efter fler fåglar men jag sa åt henne att den fågeln vi har räcker gott och väl för stunden. SÅ efter ett tag så släppte Trish ut fågeln i det fria igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!