måndag 25 juni 2012

Kapitel 51 - Trubbel i paradiset

Detta har hänt: Benjamins tavlor blir bara finare och finare, nya husdjur har kommit in i vårt hus tre katter vid namn, Flisan, Jazz och Baggi, Trish hittade en fågel som hon tog hem, hon letade även efter fler fåglar för att ta hem. Har du inte läst kapitel 50 än kan du göra det HÄR. Tryck på "läs mer" för att läsa inlägget. Enjoy


Tvillingarna Tren och Juliet fyller barn, och jag kan inte vara stoltare som förälder än vad jag redan är, jag är stolt som en tupp. 

Katterna klöser lite, det är bra att de använder sina leksaker och inte resten av möblerna, dock kan det hända att de tar möblerna också och inte på sina kattleksaker.

En tavla som jag har gjort igen, efter denna så tänkte jag att jag skulle gå och lägga mig för att nästa dag åka till gymmet och ta hand om vikten lite. Och jag var inte den enda som åkte dit.

Medan jag satt och tränade så var Trish där också och det var inte bara träningen som fick hennes uppmärksamhet även Gene Erenfell fick Trish's uppmärksamhet också, och det var lite väl mycket uppmärksamhet för hans del.

Hur kunde Trish göra så här mot mig, varför stod hon och flirtade med en annan man framför näsan på mig? Jag trodde hon var lycklig med mig.

- Trish vi måste prata.
- Om vadå? 
- DU VET MYCKET VÄL OM VAD JAG VILL PRATA MED DIG OM.
- Jisses Benjamin ta inte i så du spricker. 
- HUR KUNDE DU GÖRA SÅ HÄR MOT MIG? HUR KUNDE DU STÅ OCH FLIRTA MED DEN DÄR ÄCKLIGA MANNEN?
- Vad menar du med att han är äcklig? Jag gillar honom och det var inte riktigt meningen att jag och han skulle stå och flirta framför dig. Det bara blev så.
- DET BARA BLEV SÅ? 

- HUR KUNDE DU? Har du ens funderat på hur barnen skulle reagera om dem fick reda på det här? Tänk om dem hade SETT DIG tillsammans med den där tönten.
- Jag förstår att du är arg, men du behövde inte ge mig någon örfil för det. 

- DU ÄR LAT SOM EN LAMA!!!!!!
- Älskling?
- Kalla mig inte för älskling, DU KOMMER INTE I NÄRHETEN AV SOVRUMMET, DU SOVER NÅGON ANNANSTANS! ÄR DET FÖRSTÅTT?!
- Ja okej. 

2 kommentarer:

  1. Ja som man bäddar får man ligga :-D

    /Sallyspigge

    SvaraRadera
  2. Det är bra, Benjamin, stå på dig! Låt inte kvinnorna köra med dig! Otrohet ska aldrig accepteras.

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!