söndag 16 december 2012

Kapitel 78 - Bråket fortsätter

Detta har hänt: Rex flirtade med andra på vinterfestivalen, Nova kom på honom och blev inte alls glad, Hon stod och skällde ut Rex efter noter så att alla kunde höra henne, Tillslut fick hon nog och bad om en skilsmässa, Benjamin vart inte glad över att höra vad Rex hade gjort, Både Nova och Rex har hittat andra väldigt fort, kommer det och hålla för dem båda eller går det i sanden för dem båda? Har du inte läst kapitel 77 än kan du göra det HÄR.


Ja vad ska man säga, det hettade till lite mellan mig och en kille. Kanske en engångsgrej eller nått. Jag vet inte riktigt vad jag vill än så länge.

 Att gå ut och ta hand om trädgården är skönt, man kan gå in i en egen värld och rensa tankarna.

Ibland får man ju känna sig som en modell och ställa sig i en pose och fastna i den posen en stund.

- DU SKULLE JU GÅ ÅT ETT ANNAT HÅLL OM DU SÅG MIG!!! GÅ TILL ETT ANNAT RUM ELLER JAG VET ETT ÄNNU BÄTTRE SÄTT; FLYTTA!!!!!
- NOVA Sluta slå mig hela tiden..
- DU BER OM DET!

- Du borde skämmas.
- Varför ska jag skämmas för?

- DU är en arbetsnarkoman och har aldrig tid för din familj, det är väl därför du gick och var otrogen, du jobbar för mycket eller så säger du att du jobbar när du i själva verket sitter i ett hörn och flirtar med andra kvinnor.
- Oh Nova sluta skrik..
- JAG SKRIKER INTE!!!!
- JO det gör du!

 - Du din....
- NOVA Sluta. Jag tänker inte fajtas mot dig.
- DET SKA DU VISST DE!

Och vinnaren är: Nova Scott. Nathan verkar ha hejat på sin mamma. Jag trodde han skulle bli ledsen över att se sina föräldrar bråka men inte en min gjorde han när jag såg honom.
- Nathan, jag såg inte att du var här.
- Jag hörde bråk och jag vart orolig för dig mamma.
- Jag klarar mig alltid gubben, jämfört med någon helt annan.
- Ja du är en stark kvinna mamma. Jag älskar dig =) 
- Oh Nathan, jag älskar dig också. 
- Pappa du borde flytta ifrån oss, jag vill inte ha dig här, mamma vill inte ha dig här. Morfar, mormor eller mina morbröder och moster vill inte ha dig här. DU borde flytta så snart du kan. Jag orkar inte se dig längre, du har förstört ALLT..
- Nathan, Rex kollade på sin son helt chockat. 
- Sluta pappa, du har sårat mamma djupt. Du förtjänar henne inte. Prata inte med mig.. JAG HATAR DIG!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SimsBrooke: Hoppsan hur ska det gå för Rex, kommer Nathan någonsin förlåta sin pappa för att han sårade hans mamma? Det återstår att se.

4 kommentarer:

  1. Haha, vilken attityd Nova har... XD :D

    Men det är sorgligt att höra en så ung pojke säga något sånt till sin pappa.. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har hon verkligen, hon må vara snäll och oskyldig men när det väl sätter igång då sätter Nova igång :D

      Ja det är jättesorgligt =( Men han har ju sett sin mamma vara ledsen, även att pappan startat bråk med henne...

      Radera
  2. Åh stackars Nathan :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättesynd om honom =(

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!