söndag 17 februari 2013

Kapitel 99 - Liten blir stor och dåligt bordskick

Detta har hänt: Mor och dotter pratade om den kommande födelsedagen, Ariel och Snöflinga lekte lite, Muffe sov på golvet i köket och ville inte sova i sängen som han brukar, gravid igen, Rick åkte iväg till hundparken och titta om han hittade någon intressant person, Muffe återvände upp till änglarna, Ariel fyllde tonåring och vi söjer Muffes död. Har du inte läst kpaitel 98 än kan du göra det HÄR


Det känns som om Muffe fick lämna oss alldeles för tidigt. Det känns verkligen tomt utan Muffe, vi alla älskade honom så. 

Det är jobbigt för oss alla. Trädgården har fått lida och vi har inte mycket ork till att ta hand om trädgården. Snöflinga är orolig och är alltid framme och försöker trösta när hon hör någon snyfta. 

Barnkammaren fick en liten makeover. Vi fick tvillingar denna gång, en flicka och en pojke.

Detta är Sammy, han är ett geni och god. Hans favoritmusik är vissångare gillar pannkakor och gillar lila. Han är sin far son det är en sak som är säker då han har fått genen varulv. 

Detta är Samantha, hon ä även hon ett geni och en ensamvarg. Hon gillar soul, grillad lax och lila. Denna lilla flicka är mammas flicka då hon fått genen efter mig, hon blir en häxa när hon blir äldre.

Snöflinga är vuxen nu och kan gå ut på mer och längre upptäcktsfärder. 

Att ha varulvar i hushållet kan bli lite jobbigt, speciellt när dem inte uppför sig runt matbordet. Rick visar en av sina mindre bra sidor som jag önskar att han slapp ha. Att sitta vid matbordet som han gör är ingen hit. Jag hoppas att Sammy har ett bättre bordskick än sin far.

Ariel börjar mer och mer tänka på sitt utseende, hon tänker på vad hon stoppar i sig och detta är inget hon behöver bry sig om enligt mig. Jag tycker hon är fin som hon är, och jag har sagt det ett flertal gånger till henne men hon lyssnar inte på mig. Inte ens på sin far lyssnar hon. 

Ariel var inne i träningsrummet och tränade ett tag, dock fick hon inga resultat som hon hoppats på, men jag förklarade för henne att hon inte får resultat på en gång. Hon får kämpa vidare.

En ny adoption blev gjord och vi är alla nöjda för vad som komma skall. Vi inväntar den nya medlemmen med nyfikenhet. Alla är lika nyfikna på vår nya medlem. 

2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt! :D
    Både en häxa och en varulv, ska jättespännande att se när dom växer upp. :D

    Adoptera ännu en till? :D
    Det kommer bli fullt hus igen, hör jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev lite roligt med en av varje faktiskt =).

      Ja det kommer det bli..

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!